Wiosenny powrót do formy

1 April 2019
  • Wiosenny powrót do formy

Wiosenny powrót do formy – jak przygotować sylwetkę na lato?

Zima to czas, kiedy każdy traci nieco siły, a niedobór witaminy D jest szczególnie odczuwalny. Brak słońca i depresyjna aura spowodowana częstymi opadami deszczu i śniegu powoduje, że większość nie ma ochoty ruszać się z domu, a co dopiero pójść na siłownię lub pobiegać.

Jest to równoznaczne z mniejszą motywacją. Spada również nasza asertywność w kwestiach żywienia – chętniej sięgamy po słodycze, spożywamy więcej jedzenia niż zazwyczaj. Jak wrócić do formy i przygotować swoje ciało na lato, by bez kompleksów pokazać się na plaży w bikini? Co zrobić, żeby sprawnie wykonać wyznaczone cele i jednocześnie nie przepłacać? Obserwuj nasze promocje i skorzystaj z atrakcyjnych kodów rabatowych.

Ćwiczenia przede wszystkim!

Czynnikiem najmocniej wpływającym na wygląd sylwetki jest wysiłek fizyczny. Mowa tu zarówno o ćwiczeniach w domu, jak również o bieganiu na świeżym powietrzu i chodzeniu na siłownię. Swoją przemianę – i powrót do formy – warto zacząć od interwałowych ćwiczeń, które pobudzą metabolizm i przełączą go w tryb intensywnego spalania – szczególnie jeśli zależy Ci na szybkiej metamorfozie. Trening interwałowy zwiększa bowiem możliwość spalania tłuszczu nawet o 60%. Do wyboru masz bieżnię, rower i orbitrek. Każdy interwał obejmuje bardzo szybkie ćwiczenia wykonywane przez 30 sekund, po których następuje powrót do spokojnego tempa przez kolejne dwie minuty. Podczas takiego treningu powinny pojawić się przynajmniej dwa interwały. Zacznij od trzech treningów w tygodniu, trwających od 30 do 60 minut, a do formy przygotuj z naszymi kodami promocyjnymi i wybierz wygodny strój sportowy. 5oStyle.

Rozsądna dieta

Podczas przygotowań do lata nie należy surowo zmieniać swoich przyzwyczajeń i drastycznie zmniejszać liczby kalorii spożywanych w ciągu całego dnia. W tej kwestii sprawdzi się:
– ograniczenie słodyczy, które zmniejszy wahania energii i napady głodu,
– regularne jedzenie, najlepiej pięciu niezbyt obfitych posiłków dziennie co 3 godziny, bowiem lepiej jeść częściej, a mniej,
– jedzenie ostatniego posiłku cztery godziny przed snem w przypadku dni bez treningu. Należy również pamiętać, że po treningu najważniejsze jest przyjmowanie dużej ilości węglowodanów – niezależnie od godziny treningu. Kurację odchudzającą warto także uzupełnić o dodatkowe suplementy diety. Sprawdź aktualne rabaty oraz możliwe zwroty za zakupy i ciesz się zdrowym wyglądem. Allegro.

Pielęgnacja

Równie istotnym czynnikiem podczas powrotu do formy jest pielęgnacja ciała. Dieta i treningi sprawią, że stracisz dodatkowe kilogramy, jednak skóra wciąż może być zwiotczała i nieatrakcyjna. W tym pomoże Ci nawilżanie, które powinno łączyć się ze złuszczaniem, a zatem wykonywaniem gruboziarnistego peelingu przynajmniej dwa razy w tygodniu. Peeling sprawi, że nasza skóra odzyska blask, a Ty będziesz czuła się lżej. Ponadto warto używać dobrze nawilżającego balsamu do ciała po każdej kąpieli, który pozwala odnowić naskórek i poprawić koloryt cery. Atrakcyjne okazje cenowe czekają, by pomóc Ci w intensywnym przygotowywaniu do lata! Drogerie Natura.

Skomentuj