Darmowa wysyłka jest opcją dedykowaną zakupom przez internet.
Często polityka e-sklepów zakłada, że przy zamówieniu za określoną kwotę nie trzeba ponosić
dodatkowej opłaty za dostawę.
Jeśli akurat nie kupujemy przedmiotu za kwotę uprawniającą nas do darmowej wysyłki,
możemy „zrobić
większe zapasy” w koszyku danego sklepu
i przystąpić do realizacji transakcji, gdy już uzbiera się odpowiednia suma zwalniająca nas z opłaty
za dostawę.
Zawsze też można „skrzyknąć się” ze znajomymi, żeby złożyć wspólne, duże zamówienie u jednego
dostawcy
i w ten sposób rozłożyć koszt wysyłki na kilka osób lub całkowicie go wyeliminować.
Dzień Darmowej Dostawy jest eventem organizowanym w Polsce od 2009 roku.
Zamówione w tym dniu w sklepach internetowych produkty zostaną wysłane pod wskazany adres całkowicie
bezpłatnie – niezależnie od ilości,
wielkości czy ceny zamówienia.
Zainteresowanie akcją, z oczywistych względów, cieszy się coraz większym zainteresowaniem
internautów, dlatego udział w Dniu Darmowej Dostawy,
z roku na rok deklaruje coraz więcej sklepów, jak i firm kurierskich czy bezpośrednio związanych z
branżą e-commerce.
Data Dnia Darmowej Dostawy jest nie bez znaczenia. Chociaż nie jest ona stała, to
zawsze przypada na przełom listopada i grudnia.
A jak nietrudno się domyślić, to najlepszy czas na dokonywanie zakupów mikołajkowych czy nawet
świątecznych.
W roku 2016 Dzień Darmowej Dostawy przypadła na 29 listopada.
Jeśli chodzi o wachlarz towarów, jakie można zakupić bez opłaty przesyłki, jest on naprawdę
imponujący i ciężko wskazać dział,
w którym nie znalazłby się chociaż jeden sklep.
Do wyboru są najbardziej popularne, a więc odzież i dodatki, zabawki, elektronika i
multimedia,
ale również asortyment dla zdrowia i urody.
W akcji biorą udział sklepy, które wyrażą taką chęć.
W 2016 roku udział brało aż 176 sklepów.
Klikając w poszczególne działy możliwe jest przeglądanie zgłoszonych firm
– informacji o nich, jak i o oferowanych przez nich produktach.
Z roku na rok event przyciąga coraz większe zainteresowanie zarówno ze strony konsumentów, jak i
samych sklepów.
Jakby nie patrzeć, akcja ta jest w istocie świetnym biznesem, zarówno dla jednej jak i drugiej
strony.
Jak się okazuje, ta pozornie niewielka zmiana, a więc możliwość otrzymania zamówionego towaru
bez
konieczności uiszczenia opłaty za jego przesyłkę,
staje się impulsem do chętniejszego klikania w znaczek „Zamów”.
Właściciele sklepów internetowych nie kryją się z prawdą, szczerze przyznając, że odnotowują nawet
100% wzrost sprzedaży w Dniu Darmowej Dostawy.
Prawdziwym wskaźnikiem zainteresowania są wyniki na poziomie nawet 236%!
Czy opłaca się kupować podczas Dnia Darmowej Dostawy?
Z pewnością tak!
Konieczność zapłaty za przesyłkę jest dla wielu klientów powodem do porzucenia zamiaru dokonania
zakupów całkowicie.
Są jednak i tacy, którzy ze względu na wygodę czy chociażby niedostępność poszczególnych produktów
stacjonarnie, zamówią przesyłkę,
nawet jeśli opłata za jej wysłanie przekracza niekiedy nawet kilkanaście złotych.
Wydaje się więc, że możliwość ominięcia dodatkowej opłaty jest zawsze korzystna.
Warto jednak uważać, bo jak się okazuje nieuczciwi handlowcy chcąc zarobić, przed eventem podnoszą
nieznacznie ceny produktów,
licząc na to, że klient nie zorientuje się, tym samym płacąc więcej, niż normalnie. By uniknąć tej
nieprzyjemnej sytuacji, dobrze jest analizować ceny poszczególnych towarów,
w konkretnych sklepach, jeszcze przed samym eventem.
Jednak na portalu Zrabatowani.pl dostępne są informacje o sklepach internetowych, które nie tylko
organizują promocje i obniżki cen,
ale również okazyjnie umożliwiają dokonanie zakupów, bez konieczności opłaty za przesyłkę.
Przez cały rok.
© 2024 | all rights reserved grupa kapitałowa Digitree Group SA